Shop Mobile More Submit  Join Login
Corn Snakes by KirikoSoul Corn Snakes by KirikoSoul
A photo I took last year :D here are two corn snakes :iconimhappyplz: they just looked so cute ^^

photo taken by :iconsilverwolf-kiriko:
Add a Comment:
 
:iconraptor-bait:
raptor-bait Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist General Artist
I luv snakes!!! They are so adorable... most of the time XD
Reply
:iconkirikosoul:
KirikoSoul Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
i luv them too^^ yeah indeed :D
Reply
:iconraptor-bait:
raptor-bait Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
Yay!
Reply
:iconangeviil:
Angeviil Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist General Artist
Dawwwww so adorable!!!!
Nice pic BTW :3
Reply
:iconkirikosoul:
KirikoSoul Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
yeah indeed ^^

and thanks ^^
Reply
:iconangeviil:
Angeviil Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
:D ^U^
Your welcome! :D
Reply
:iconblackwolf-hikari:
Blackwolf-Hikari Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
Daw,they look so cute!!!
I want a snake as a pet!Even if my brother is scared to death of them,I still want one .-.
Reply
:iconkirikosoul:
KirikoSoul Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
yeah indeed ^^

:aww: ^^
my friend :iconchouchou-sora: has some snakes at home :D they're adorable ^^
Reply
:iconblackwolf-hikari:
Blackwolf-Hikari Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
Awesome!

I'm obsessed with snakes soo badly,they are one of my favourite animals!!
I always loved them!
Reply
:iconkirikosoul:
KirikoSoul Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
yeah mine too ^^ I'm working on a tatoo design for me, and there will be a snake in it :D
Reply
:iconblackwolf-hikari:
Blackwolf-Hikari Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
Wow,I can't wait to see it XD
Reply
:iconkirikosoul:
KirikoSoul Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
[link] this is how far I am with it so far
Reply
:iconblackwolf-hikari:
Blackwolf-Hikari Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
Woooooooaaaah,thats just crazy awesome
Reply
:iconkirikosoul:
KirikoSoul Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
thanks^^
Reply
:iconazurehowlshilach:
AzureHowlShilach Featured By Owner Jan 16, 2013  Student Digital Artist
omgosh they are sooo cute :la: absolutely adorable :la :D gotta love snakes :heart:
Reply
:iconkirikosoul:
KirikoSoul Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
yeah indeed :la: ^^ yeah I also love snakes ^^
my friend :iconchouchou-sora: has some snakes, and her corn snakes got babies :la: they're also so adorable :la: but sadly I didn't get to make a proper photo of them XD
Reply
:iconazurehowlshilach:
AzureHowlShilach Featured By Owner Jan 16, 2013  Student Digital Artist
same here :la: :D one of my fav animals <3 I love the rainbow boa as one of my fav's together with some others :D

oooh she has snakes :D awesome :heart: must be adorable :la:
Reply
:iconkirikosoul:
KirikoSoul Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
yeah same here ^^

wow I just looked, these are beautiful ^^

yes she has :D she and her boyfriend, and he also has alot of spiders ... those fluffy ones :fear: well I'm glad they don't run free in their apartment
Reply
:iconazurehowlshilach:
AzureHowlShilach Featured By Owner Jan 17, 2013  Student Digital Artist
they are uh <3 I have a gigantic love for snakes :heart: maybe i'm gonna upload some photo's of them too once :3 still have a map full of photo's I never uploaded XD :la:

aaaah ._. spiders I like... on a FAR distance XDDD
Reply
:iconkirikosoul:
KirikoSoul Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
wow really? wow :la: ^^ lol I have 2 snake photos XD not that much XD


yeah me too XD
Reply
:iconazurehowlshilach:
AzureHowlShilach Featured By Owner Jan 17, 2013  Student Digital Artist
yesss i'm a snake lover <3 they are such adorable animals <3 the milk snake is one of my fav's I even have a photo were I hold it :D
[link] :3

^^
Reply
:iconkirikosoul:
KirikoSoul Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
whoah awesome photo o.O well I had a little cornsnake in/on my hand, I also have a photo of it :D do ya wanna see it? I'll upload it then
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×
  • Art Print
  • Canvas
  • Photo




Details

Submitted on
January 16, 2013
Image Size
2.2 MB
Resolution
2592×1944
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
146
Favourites
13 (who?)
Comments
25

Camera Data

Make
LG Electronics
Model
LG-E900
Shutter Speed
1/9 second
Date Taken
Nov 23, 2012, 7:55:43 PM
Software
PhotoScape
×